carinao

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

Jul..jul

Av Carina Olofsson - 26 november 2012 22:27

Ja inte länge nu till Julafton..känner väl inte så mycke julkänsla men roligt då man får sätta upp lite julstjärnor och så..

Jobbar ju alltid julen så det känns inte så kul..

Är ledig nu efter jobbat fem nätter!

På Onsdag ska jag och min äldsta dotter Johanna åka till Ikea sen ska vi faktiskt ta in på Haparanda Hotell och bara mysa ska bli så himla skönt det tror jag vi behöver bägge två ;)

Ska också ta och besöka vårat fd russ Sobel JSA som har fått en ny ägare och som bor i Haparanda,ska bli roligt och se hur han bor nu :) Det är väl inget Johanna är så sugen på..men hon får faktiskt offra sig då vi lika är där ;)

Tänkte skriva ett lösenordsskyddat inlägg snart och det blir en fortsättning på det jag skrivit förrut!

Bilder kommer här på Sobbe som vi ägde förut och var en väldigt duktig ponnytravare!


     




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jul

Av Carina Olofsson - 23 december 2012 23:10

Ja nu är det nära till Julafton..sitter här på jobbet dan före dopparedan.. Jobbar som alla jular och blir inte ledig förrän på annandagen! Kallt har vi också bortåt -35 har vi haft och nu är det närmare -30 :( Inte roligt att sätta sig och kör...

Av Carina Olofsson - 4 december 2012 14:22

Satt och läste annonser på hästnet och vad får jag se..jo vårat russ vi sålde för nån månad sen var till salu!! Ja igentligen var det inte så oväntat har faktiskt väntat mig se honom på annons... Sålde honom i höstas så hon har ju inte haft honom s...

Av Carina Olofsson - 30 november 2012 19:30

I Onsdags for min äldsta dotter Johanna och jag på Ikea,for ganska sent eller mitt på dan för Johanna jobbade till tolv! Hade beställt hotellrum så vi stannade över där tills dagen efter :) så vi hann vara på Ikea bägge dagarna samt var över till F...

Av Carina Olofsson - 20 november 2012 21:54


Ingen snö än så länge ögat kan nå..så trist blir ju så mörkt... Idag började dagen inte så bra då en av våra hästar fick lite kolik känning så jag fick gå med henne,hon fick igång magen så småningom.Men man är alltid så rädd att de ska få tarmvred....

Av Carina Olofsson - 19 november 2012 09:07

Jättekul att ha så många som är in och kollar på min blogg :)) hoppas det fortsätter så.. Har ibland lösenordsskyddade inlägg så är det nån som vill läsa där så hör bara av er,inte så hemliga grejor men ändå så peronliga så jag vill inte lägga ut d...

Presentation


Min blogg som ska handla om mitt liv och funderingar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards