carinao

Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Tråkigt...

Av Carina Olofsson - 4 december 2012 14:22

Satt och läste annonser på hästnet och vad får jag se..jo vårat russ vi sålde för nån månad sen var till salu!! Ja igentligen var det inte så oväntat har faktiskt väntat mig se honom på annons...

Sålde honom i höstas så hon har ju inte haft honom så länge men tydligen har sonen vuxit ifrån honom...konstigt att man kan växa så fort för jag och många med mig tyckte redan då han var för stor för Goj! Hade ju passat bättre åt dottern som var 4 år!

Sen var det väldigt mycket gorm med denna försäljning sånt jag vart bekylld att ljuga en massa om han tex att han inte gick att lasta och han var hästilsken bla :( men nu står det i annonsen hur otroligt fin han är och lasta och ungarna leder honom själv från hagen m.m tror inte han har blivit det på denna korta tid!!!!

Får verkligen han får komma nu till ett hem där han får stanna!


Lite bilder kommer här från då vi hade han och mitt barnbarn Elias red honom och så..det var hans älsklingshäst   

Men har inte råd eller plats att kunna köpa igen honom hade gärna gjort det annars..


               

Han bodde också i samma box som Evelinas russhingst Frej hela vintern och det gick superbra, så hästilsken är han definitivt inte!!!!!

 
 
Ingen bild

yvonne

17 december 2012 19:28

Usch vad trist för er att Goj säljs igen, märklig människa?
Vilka fina bilder , han är bra gullig barnbarnet mormor!
kram yvonne

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Jul

Av Carina Olofsson - 23 december 2012 23:10

Ja nu är det nära till Julafton..sitter här på jobbet dan före dopparedan.. Jobbar som alla jular och blir inte ledig förrän på annandagen! Kallt har vi också bortåt -35 har vi haft och nu är det närmare -30 :( Inte roligt att sätta sig och kör...

Av Carina Olofsson - 30 november 2012 19:30

I Onsdags for min äldsta dotter Johanna och jag på Ikea,for ganska sent eller mitt på dan för Johanna jobbade till tolv! Hade beställt hotellrum så vi stannade över där tills dagen efter :) så vi hann vara på Ikea bägge dagarna samt var över till F...

Av Carina Olofsson - 26 november 2012 22:27

Ja inte länge nu till Julafton..känner väl inte så mycke julkänsla men roligt då man får sätta upp lite julstjärnor och så.. Jobbar ju alltid julen så det känns inte så kul.. Är ledig nu efter jobbat fem nätter! På Onsdag ska jag och min äldsta...

Av Carina Olofsson - 20 november 2012 21:54


Ingen snö än så länge ögat kan nå..så trist blir ju så mörkt... Idag började dagen inte så bra då en av våra hästar fick lite kolik känning så jag fick gå med henne,hon fick igång magen så småningom.Men man är alltid så rädd att de ska få tarmvred....

Av Carina Olofsson - 19 november 2012 09:07

Jättekul att ha så många som är in och kollar på min blogg :)) hoppas det fortsätter så.. Har ibland lösenordsskyddade inlägg så är det nån som vill läsa där så hör bara av er,inte så hemliga grejor men ändå så peronliga så jag vill inte lägga ut d...

Presentation


Min blogg som ska handla om mitt liv och funderingar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards